Добрий день.
Можливо хтось зіштовхувався з такою проблемою: Заказав на Віяр доставку з заносом, коли хлопці заносили то пошкодили шпалери, клієнт бачив і вантажники також. Пройшло декілька днів і клієнт просить відшкодування з вантажників, а якщо вони не віддадуть то з мене, бо гроші каже що мені платив за виріб. Як бути якщо Віяр відмовить? Бо клієнт раніше сказав що претензій нема, я передав на Віяр, а тепер заспівав про компенсацію....
Прошу, якщо хтось зіштовхнувся з таким, напишіть будь ласка.
Притензія клієнта
Все, що пов'язане з меблями: будь-які питання, для обговорення яких не створено окремого форуму. Спам та рекламні повідомлення з великою кількістю гіперпосилань видаляються!
-
- Повідомлень: 2
- З нами з: Чет червня 13, 2024 21:30
Re: Притензія клієнта
Не хоче нікого образити, але форум більше мертвий чим живий, шкода.
Якщо комусь буде цікаво почитати, я дізнався у юристів, що навіть якщо так сталося як в моєму випадку і людина наймана щось покоцала то плачу я і тільки я, моя відповідальність перед клієнтом, а потім вже я можу ці гроші якимось чином, через суд або домовитися, стягнути з винуватця.
Всім гарних клієнтів і помічників!
Якщо комусь буде цікаво почитати, я дізнався у юристів, що навіть якщо так сталося як в моєму випадку і людина наймана щось покоцала то плачу я і тільки я, моя відповідальність перед клієнтом, а потім вже я можу ці гроші якимось чином, через суд або домовитися, стягнути з винуватця.
Всім гарних клієнтів і помічників!
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Common Crawl Foundation [бот] і 1 гість